Awesome People June

Akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Bulan July muncul juga!

Ya Allah!

Harap harap...

Bulan July bulan awsome untuk aku dan kita semua...

Pleaseeeeee July...

Pleaseeeeeeeeeeeeeeeee nice to me! He He He...

Sebab...

Bulan June yang lepas adalah bulan penuh dengan dugaan untuk aku...

Diuji dalam kesihatan...

Diuji dalam relationship...

Sahabat Dunia Maya Ku Puan Kari

Nampak tak tajuk kat atas tu...

Ada tak macam tajuk ala2 Suami Ku Encik Sotong ke Suami Aku Ustaz ke Bini-bini Ku Gangster? Keh Keh Keh...

Actually...

Aku nak ucapkan berbanyak banyak banyak juta juta jutaan terima kasih pada sahabat baik kesayangan aku di alam maya yang sorang ni... 

Sape lagi kalu bukan Deanna Morni a.k.a DM a.k.a Kari...

Dia lah yang ku panggil Kari as panggilan manja... He He He...

Harap2 Kari tak melenting aku panggil dia Kari...

Aku panggil dia Kari sebab dia suka makan kari...

Kalu boleh hari2 pon kari... Keh Keh Keh...

Ahad kari... Isnin kari... Ke rabu pon kari.. He He He...

Jangan marah ek Kari.. Nanti kena lelong kat Bazaar Ramadhan... Duduk sebaris dengan bubur lambuk! He He He...

Kari yang aku kenali setakat ni adalah seorang sahabat yang prihatin... Kelakar... Positif...

Aku bukan nak puji lebih... Tapi itu lah hakikat!

Hakikatnya biarlah aku sorang je yang tahu... Kalu nak tahu betul ke tak... Korang kena experience sendiri berkawan dengan dia...

Aku mula kenal si Kari ni dari beberapa blog yang aku baca...

Insyaallah Thank You




Awak...

Terima kasih di atas pemberian ini...

Pemberian ini macam hati awak...

Tidak penting untuk orang lain tahu apa isi di dalamnya...

Terima kasih awak sebab sudi belajar tentang saya...

Terima kasih awak sebab tak pernah putus asa kenal saya...

Terima kasih awak sebab selalu temani saya...

Maaf awak sebab saya pernah buat awak menangis...

Maaf awak sebab saya selalu buat jantung awak macam nak luruh...

Maaf awak sebab jadi tukang pujuk setiap kali saya merajuk...

 Saya akan ingat semua pesanan awak tu...

Insyallah Thank You!

Sayang awak selalu!