Tuesday, 25 March 2014

Kembara Gadget - Travel Note Sticker

Lately aku sangat obses pada sticker... Kalu boleh semua jenis travel sticker pon aku nak beli dan tampal... DIY adalah tempat paling best untuk memborong travel sticker sebab murah...

Kat DIY harganya cuma RM 1.50 setiap satu...

Ini plastik sticker... Kalis air... Harga cuma 40 sen je... Tampal kat power bank... He He He...

Yang ni plak sticker bergambar dan kata2 motivasi.... Cuma RM 3.90 pax... Ada banyak gambar di dalamnya...

Ni lah hasil kerja tampal menampal aku diwaktu lapang... Padat dengan itenary dan info... Dihiasi sticker yg berkaitan...


- XOXO -

5 comments:

  1. wowwww hebatnya.. Siap ada manual sendiri..

    ReplyDelete
  2. SS, saya ada sticker DIY yang RM1.50 tu gambo2 bendera. Nak tak? Tapi saya dah guna sekeping dua. Nanti saya hantar ye :)

    ReplyDelete
  3. rupanya SS minat sticker...nanti JM carikan utk SS

    ReplyDelete
  4. ni betol hobi . klu bkn , mmg tak menjadi nak buat semua tu ...

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...