Monday, 4 August 2014

Komtar JBCC

Komtar JBCC kini dibuka semula! Cewah! Bunyinya dah macam promoter tak bergaji plak dah...

Actually, Komtar JBCC ni dah mula beroperasi semula sebelum bulan puasa lagi... Tapi baru hari ni aku berkesempatan nak pegi... Besau giler!

Setelah bertahun2 lamanya... Akhirnya aku kembali ke Komtar JBCC ni... Apa2 pon cari parking dulu...Parking ada kat tingkat atas... Pintu masuk dari hujung bangunan Komtar...

Komtar ni ditutup untuk renovation dan naik taraf... Masih terletak di bangunan lama... Hanya beberapa langkah aje dari City Square...

Komtar ni mengingatkan aku zaman persekolahan ku dulu... Kat sinilah aku jalan2 dan melepak2...

Moh kita masuk... Tengok apa ada kat dalam...

Tanglung ni bergantungan indah...

Dah banyak kedai2 mula dibuka... Lalu kat kedai ni... Tup2 ada disediakan cup cake free di luar kedai... Eh! Betul ke free ni? Boleh amik ke? 

Mata HH dah bersinar2...
 
HH amik perisa pandan... Coklat untuk aku... HH kata dia memang sengaja amik Pandan sebab dia tahu aku tak suka pandan... So... Dia boleh pulun sorang dengan aman dan damai... Masalahnya... Aku yang tak aman... Sebab aku punya dia nak ngecek dengan rasa tak bersalah! Ampeh!

Lihatlah muka kami... Muka tak malu... Selamber aje amik cup cake free walaupun kami langsung tak masuk kedai tu...
 
 Kat level atas ada shop2 ni...

 Dan banyak lagi...
Jom turun ground floor... Ada Pandora...

Marks & Spencer belum bukak...

Toilet ada kat Ground Floor...

Jom lepak kat Famous Amos ni...

- XOXO -

13 comments:

  1. ehh...SS..KOMTAR JBCC ni adik beradik KOMTAR penang tu ke hiks..
    Ehhh..JJCM je ke..ngak beli apa2 dong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepupu sepapat dengan Komtar Penang laa kot... Takut nak beli apa2... Sebab takut habis pulak barang kat kedai tu... Ha Ha Ha...

      Delete
  2. Hahaha.. Malu kuching la tu....

    ReplyDelete
  3. Salam.. boleh tak minta email awak atau boleh tak awak email saya..saya ade few things nak tanye regarding your trip to paris haritu.. my email hafeeza@kulim.com.my or whatsapp saya 010-7090570.. thank you..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam... Awk boleh tanya kat sini :-)

      Delete
  4. masa kat paris aritu, awal beli 1 day tiket mobilis ke?

    ReplyDelete
  5. maksud saya, jenis2 tiket yang ada mase kat paris ade byk ke?
    saya confuse ade yg paris visite pass, mobilis, and ade yang t+ ticket tu.. pastu, ada tak travel gune easyjet mase kat sana?

    ReplyDelete
  6. Depend apa yg awk perlukan... Kalu tanpa masuk mana2 museum baik amik mobilis...

    ReplyDelete
  7. awak beli tiket utk thalys train tu berapa lama sebleum pergi ye?

    ReplyDelete
  8. Semua link tentang travel sy ada kat tepi blog sy ni... Semua sy dah terangkan details... Cuma click dan rajin2 laa refer... Thanks for reading... :-)

    ReplyDelete
  9. saya klu p jb cuma lepak umah kakak je . x de nya nak melenjan ke shopping complex . x de geng lah ... ni kes mmg tak tahu malu ni .nape tak ambik je terus satu tray . hik hik hik ... nape entry thn 2012 n 2013 x de kotak komen ? x best tul lah . pi letak balik kotak komen ye ss sbb nak lenjan semua entry tu ...

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...