Wednesday, 15 October 2014

Monopod Or Tripod Mount

Kepada pengguna baru Monopod atau Tripod... Berikut adalah peralatan yang korang perlukan untuk menyambungkan device korang seperti handphone atau GoPro atau compact camera untuk disambungkan kepada Monopod atau Tripod...

Caranya mudah aje.. Korang hanya perlukan Monopod atau tripod Mount... Atau bahasa yang lebih mudah adalah penyambung... 

Perhatikan ek...

Kepada yang tak tahu cemana nak sambungkan GoPro korang kepada  Monopod atau Tripod... Maka ini lah caranya... Korang perlukan mount yang macam dalam gambar ni... Nak beli yang ori boleh... Nak beli yang tak ori pon boleh... Aku beli yang tak ori je... Lebih kurang sama kualiti je dgn ori... Tapi aku beli ni dah lama kat Singapore... Rasanya kalu sekarang ni dah melambak kot jual mende alah ni kat Malaysia... Bolehlah baca kat SINI...

Ni pulak mount untuk digunakan pada pelbagai jenis camera dan juga handphone...

Dan ini pulak mount untuk iPhone... Boleh laras panjang dan pendek...

- XOXO -



14 comments:

  1. Dok geram tgk gopro Tue.. Dh lama idam... Tapi bajet tak diluluskan huhuhu tggu kerja usaha duit sndri la

    ReplyDelete
  2. nak beli gopro tapi belum cukup tabung T.T pakailah dulu apa adanya..

    ReplyDelete
  3. monopod, tripod mount...ehh..apo kobondo lah ni haiihhh...nampak i is ore kapung huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acehhh cehhh... Ore kampong dok bando... He he he...

      Delete
  4. okay tak berapa faham gak.. monopod rm10 tu pun CT x ado ahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape suruh tak dooooo! poyi boliiiii!

      Delete
  5. ok dah jumpe.. esk baca.. harini pening.. hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuti deepavali pulak mggu depan.. lagi lambat la sampai nampaknye..

      Delete
  6. Tak paham sangat. Hihi, yang jelas Mekja nak tripod jea sekarang ni :)

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...