Monday, 29 December 2014

Simple GA: Friendship fridge magnet

Eh! Macam cantik je... 

Eh! Macam comel je... 

Eh! Macam best je Fridge Magnet ni... Feeeewiiitttt! He He He...


Kepada korang korang dan korang yang berminat nak  join 
Simple GA : Friendship Fridge Magnet ni... 

Very easy! 
 Cuma guna jari...
 Silalah click link di SINI... 
 Segala terma dan syarat wajib dipenuhi...



* Amboi siap berpantun bagai akak niiii dikk... Ini pantun pelekat peti ais namanya... He He He...

Good luck everyone!

26 comments:

  1. All the best,SS. Moga ada rezeki :)

    ReplyDelete
  2. Thanks for joining, SS.
    And all d best.
    Memang best tau sebab ditempah khas.
    Ececeh.masuk bakul angkt sdri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muat ke nak masuk bakol tu? He He He...

      Delete
    2. Muat..muat..
      Hehe..sebab beli bakul besar..:D

      Delete
  3. amboi siap berpatun bagai aihh...

    gud luck ya SS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu ikut hati nak bersajak... Ha ha ha...

      Delete
    2. nasib nk berteater xboleh dlm ni

      Delete
  4. gud luck SS
    btw maaaai laaa join segmen CT pulak.. kalau sudi. eeeh tak.. SS wajib join bhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua la ZF.. kang CT tulis wajib nanti uols lari plak rasa mcm kena paksa T.T

      Delete
    2. Makruh kalu tak join... Keh Keh Keh...

      Delete
    3. hahaha makruh je belom najis mughallazah lagi :P

      Delete
  5. salam..simggah cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2014/12/simple-ga-friendship-fridge-magnet.html

    ReplyDelete
  6. SS x nk ke FM dari JM...x perlu nk susah2 join GA hihihhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakkkkkkkk nakkkkkkkkk!
      * muka tak malu.... He He He....

      Delete
  7. hai :D singgah dari segmen yang sama ..goodluck ye
    http://iolacaviarofficial.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...