Wednesday, 14 January 2015

Kembara Padang, Indonesia - Day 4 - Museum Adityawarman

Entry sebelum boleh baca di SINI...


Dari Museum Gempa Dan Bencana... Kami teruskan membetis...

Untuk ke Museum Adiyawarman ikut je jalan besar... Tak perlu belok ke mana2 pon... Terus aje...

Jumpa deret bangunan ini... Terus lagi...

Taraaaa... Inilah dia Museum Adityawarman...

Masa kami sampai... Museum ni tutup... Tutup setiap hari Isnin ek... 

Jadi.. Kami hanya bersiar-siar di luar aje... 

Bersalam-salaman dengan Daddy and Mummy Malin Kundang... He He He...

Minahkumari tengah cari idea...  Lepas ni nak buat apa pulak...

Syyyyyyyhhhhhhsssss! Diam... Diamm... Minahkumari nak merompak... Abislah... Kalu kena tangkap ni sia2 aje kena hantar balik Bangladesh... He He He..

Merenung jauh nun di sana...

Bye-bye...


BERSAMBUNG...


29 comments:

  1. membetis??? hahahah. apekahh itu SS ? kemain siap bersalam lagik dengan patung tu. hahah :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Membetik tahu? He He He... Bersalaman di aidilfitri...

      Delete
    2. Bijak bijak... Anak sapo laaa nih... He He He...

      Delete
    3. membetis... bawak betis jalan2...

      Delete
  2. Hahaha.... Siap agenda merampok...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Taman Budayanya tetiba bertukor kat Kedah...

      Delete
  4. Saya ada soalan yang takde kena-mengena sangat dengan post ni. Gambar dekat post ni pakai kamera apa ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak! Teruk ke gambar SS?
      *debar dah ni... Dup dap dup dap...

      Delete
    2. Tak. Tak teruk pun. Cantik sangat! Teringin juga nak tangkap gambar cantik macam ni, tapi tak reti :(

      Delete
    3. Nanti SS ajar macam ketam ajar anak berjalan... He He He...

      Delete
    4. Cemburu tu tandanye sayang... He He He..

      Delete
    5. hahaaa.. kembang kuncup dah idong SS tu....

      Delete
    6. Kembang aje... Kuncup lambat skit... He He He...

      Delete
  5. Bangunan muzium pun menarik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu lah dpt umah camni... Adussss...

      Delete
  6. Cantik woah seni bina dia. Mmg teruja sikit kalau jumpa minangkabau. Hehe

    ReplyDelete
  7. minahkumari kemain lagi pakai tshirt superman kikiki

    ReplyDelete
  8. Apsal mummy daddy Malin Kundang cantik putih bersih,..anaknya tersungkur tergolek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorang tertelan klorok kot... Ha Ha Ha...

      Delete
  9. Seni bina museum tu mcm lebih kurang kt bukit tinggi kan...dh budaya dia sma kan...hihihihii

    ReplyDelete
  10. jauh gak nak membetis tu ... ingatkan masuk betul , aksyen je minahkumari ni ... heheheee . cantik lak viewnya ...

    ReplyDelete
  11. berkenan sungguh si SS ni ngan malin kundang..

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...