Tuesday, 24 February 2015

Apa yang korang nampak? Apa yang korang baca?






































































































































































































































































69 comments:

  1. i buta huruf...sekali baca bunyi JAWI dua kali baca bunyi nya JAWA 3 kali baca terus tak ada bunyi

    ReplyDelete
  2. nasib baik masih siuman itu sbb i tak BACA hahahaahh

    ReplyDelete
  3. Aikkkk. tak nampak apa apa. hahahah :P

    ReplyDelete
  4. SS SYG, Tak nampak apa pun nak baca apa ni???????? hahaha lawak lah U...

    ReplyDelete
    Replies
    1. si SS ni mmg Mak LAWAK kak Noor bukan Pak LAWAK! ahaahah

      Delete
  5. JM baca yg ini "Apa yang korang nampak? Apa yang korang baca?"

    ReplyDelete
  6. oohhh, terharunya entry ni.. haha..

    ReplyDelete
  7. Adusss.. tipah tertipu.. pandai betul ss buat lawak

    ReplyDelete
  8. apa la si SS ni.. saja je kan kan nak buat weols semua berdebar2..
    btw CT dah email =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dahsyat entry ni...ramai yang kena jumpa dr.shikin mintak ubat sakit jantung

      Delete
    2. bukan ubat sakit jantung la kak sal..

      Delete
  9. nampak x 'penangan' dari SS..entri kosong je pun tapi komen masuk bertalu2..inilah baru di katakan FEMES..SS...i love u ahaahahahah...matilah!!! kena hempuk!

    ReplyDelete
  10. ajis baca bunyi arab, sudin baca bunyi syair..Ramli baca tak bunyi langsung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak baca tak keluar bunyi! Dahi kerut sampai nak bercantum dah hahaah

      Delete
  11. hahahaha...refresh banyak kali tetap cenggitu jugak...nmpk tajuk jerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. ishh ni silap mata la kak deanna

      Delete
    2. Hahaha...tulaaaa...pandai SS men silap mata kan

      Delete
    3. Kalah david blaine, cyril magic pun pencen laepas nih

      Delete
    4. Wahhhhh, hebatlah SS! Ni kalau saya tak nampak apa2 kira berapa Jumaat lagi tinggal nih?

      Delete
  12. ni magic ni! heheh...ramai yang komen...hee

    ReplyDelete
  13. Ros terkana.. ingatkan loading yang lambat.. rupanya memang entry kosong :) hihihi

    ReplyDelete
  14. Kene buat vision test ke ni?
    Or Ishihara test...
    Cube teke test ape..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha!!! ishihara test tu menatang apa k.shikin??? hehee

      zinziemeewah

      Delete
  15. ooo... inilah entry kosong yg dikatakn tu!!!

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  16. Ekin nampak kak JM,Kak Farah,ZF,Siti yang menaip saja dalam komen ni.... hihihihi... ekin ada nampak bayang2 putih kat entri diatas tu

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...