Thursday, 28 May 2015

CT Paling Comel Katanya

Nampak? Nampakkkk? Nampak tajuk posting aku tu????

Sape yang prasantan tu? He He He..

Adakah dia adik beradik dengan Siti Sifir?

Bukan.. Bukan.... Tak de kena mengena.... He He He...

Tak payah dah aku nak kenalkan lagi sape orangnya...

Seantero dah kenal...

CT Paling Comel Katanya... 

Bulan ni je...

Aku dapat 2 parcel dari CT Paling Comel a.k.a Sitiroro a.k.a Siti Yang Menaip...

Hari tu aku dapat Cameron Tea... 

Hari ni aku dapat Coklat Mini...


Dah.. Dah.. Dahhhh...

U'ouls jangan nak usha2 coklat aku ni lama2...

Jangan harap aku nak bagi even sebijik pon...

Mode kedekot is ON... He He He...

Thank You So Much Sitiroro...

Muahhhhhh! Muahhhhhhhh! Love You! Hug from far!



- XOXO -


48 comments:

  1. Amoi bukan main lagi dak CT paling comel ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasi laa dia cannnn Cikgu... Sekali sekala... Kah Kah Kah...

      Delete
    2. haaaaip apa ni apa ni !!! mana ada kasi2 can.. mmg paling comel *flip hair*

      Delete
  2. Amboiiiii hikhik bukan amoi! Dah tekan publish baru perasan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha... amoi pon boleh.. kami faham.. hahahaha

      Delete
    2. Cikgu Ceketed pon dah jangkit keyboard Jay Emm ke? kah kah kah... Amoiiii pon amoi laaa... Amoi ceketed.. sedap tak nama tu? he he he...

      Delete
    3. hahaha abis laa Farrah dah kena ngan SS..

      Delete
  3. Xbgi pun kita dah dpt mkn hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. He He He ... nak jugakkkkkk menayang!

      Delete
  4. sedapnya..nyum, nyum..saiz mini,sekali ngap je ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taw tak pe.. tak toleh kiri kanan... Bakal mak mertua lalu pon tak perasan.... ha ha ha...

      Delete
  5. Just wanna say thanks in adv. since u diet i will help you to keep it with me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah taw sangat dahhhhh! Ada aje orang nak amik kesempatan...iskkkss...

      Delete
  6. CT!!!! coklat utk sis JM mana? x aci!!!! SS dapat!!!! ni mesti pilih kasih ni hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. pilih kasih cam rosyam nor nih.... ahhahaa

      Delete
    2. Sabo ler yunk... Coklat tu tengah pusing2 kat jambatan.. baru lah sampai umah u... he he he...

      Delete
    3. hahaha okay komen SS lawok.. tu la posmen tu salah simpang..
      jambatan banyak sngt =P

      Delete
  7. untungnya jadi SS sana sini rezeki masyukkk SS lah tu, esuk lusa entah dari mana lagi dtg rezeki tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki kite dapat bukan hak kite sorang kak noor... kena bagi2... he he he...

      Delete
  8. syoklahh dapat ole ole dari ct :D

    ReplyDelete
  9. Rezeki hang la kan.. Rezeki ni macam2 bentuk.. Bukan duit ja... To be a friend "sincerely" pun rezeki gak.. So as conclusion kalau x berapa berani tu... Cam tolak rezeki la jugak... Acaner?? Ada betul ke aci??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu batu besar dalam ada duduk... he he he...

      Delete
  10. baru nak teropong coklat tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieda... amek balik tropong dlm beg tu... nnt SS tido kite wat serang hendap sesame! =D heh heh heh

      Delete
    2. Teropong Do Re Mi ke? he he he....

      Delete
  11. meh sini akak tolong bukak kan :-P

    ReplyDelete
  12. amboii murahnya rezeki SS.. rezeki dari CT paling comel plak tu.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah... rezeki jangan tolak... musuh jangan carik pasal... he he he...

      Delete
    2. ya betul tuh SS.. jangan laa dok p cari musuh..

      Delete
  13. Replies
    1. Ha Ha Ha... Awak dah dapat.... Titew dah abisss...

      Delete
  14. owh , suida pun dapat juga ... waaa , nape tayang ... nak wooo ...

    ReplyDelete
  15. ehh....SS bukan tgh diet sampai saiz S ke??? meh sini coklat tu....leh wat kari hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangannnnnn Jangannnnn di sebut2 Size S tu.... Iskkssss! Jangannnnnnn! Jangannn harap boleh dapat cekelat tu.... ha ha ha...

      Delete
    2. xpe xpe.. coklat pun antara catalyst metabolism.. xpe makan sikit je..
      hehehehe..

      Delete
  16. Ingatkan CT yang paling comel CT Nurhaliza hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makkk komain carik pasal... kah kah kah...

      Delete
    2. CT Nurhaliza x masuk book laaa.. nak compare ngan CT mmg cem
      langit n bumi leee huwaaaa..

      Delete
  17. bkn SS diet ke??? mne leh mkn cekelat!!

    ReplyDelete
  18. mkn cekelat nti SS gemok...hihih...

    ReplyDelete
  19. Tulisan kak Siti comel gila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kat skolah cikgu slalu ketuk tgn akak.. katanya tulisan buruk n x sekata..
      kekadang bulat kekadang lonjong.. huurm..

      Delete
  20. haaai CT datang lagi smbil sengih2 baca entri untuk diri sendiri wakaakaka..
    gila poyo =P

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...