Saturday, 27 June 2015

Insyaallah Thank You




Awak...

Terima kasih di atas pemberian ini...

Pemberian ini macam hati awak...

Tidak penting untuk orang lain tahu apa isi di dalamnya...

Terima kasih awak sebab sudi belajar tentang saya...

Terima kasih awak sebab tak pernah putus asa kenal saya...

Terima kasih awak sebab selalu temani saya...

Maaf awak sebab saya pernah buat awak menangis...

Maaf awak sebab saya selalu buat jantung awak macam nak luruh...

Maaf awak sebab jadi tukang pujuk setiap kali saya merajuk...

 Saya akan ingat semua pesanan awak tu...

Insyallah Thank You!

Sayang awak selalu!



99 comments:

  1. saya dan awak....siapakah gerangan 'awak' tu ye...so sweet!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak takpe, jangan Wak lalat..haha

      Delete
    2. hahahaha nape Wak tak boleh ? hahaha..

      Delete
    3. Hahaha kalau wak yg bagi leh mengundang kontrobesi ;)

      Delete
  2. JM nk berkenalan dengan 'awak' tu boleh tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa...berapa lama nak tunggu...jgn kata 80 juta tahun dah le heee

      Delete
    2. itu kena tanya awak sebab Awak je yang tahu bila awak availble nak jumpa saya... cer tanya awak...

      Delete
    3. alaaa nape misteri2 sngt ni SS.. kata kegembiraan dikongsi bersama..

      Delete
    4. Saya pun nak kenal gak...nak kenallllllll

      Delete
  3. Kita pon sayang awak semua hihihi

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah....awak ..awak...jaga ss baik2 tau :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap harap awak tu jaga laa SS tu baik baik kannnssss

      Delete
  5. Dah boleh buat lirik lagu dah nukilan SS yg ini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer Ceketed buat chord! Ha Ha Ha...

      Delete
    2. I boleh tolong nyanyi..tapi nak berduet ngan Pasha Ungu plish...haha

      Delete
    3. ok gak! lama x ujan! ha ha ha...

      Delete
    4. But for sure this time bkn lagu siti muslihah kan...

      Delete
    5. tu modal nak cari pasal! ha ha ha...

      Delete
    6. Kalau tengok keadaan ko skang ni.... Lagu paling sesuwai... "Hatiku ko guris luka"...

      Delete
    7. hati ku ko gores dan menang! kah kah kah...

      Delete
  6. tahniah awak ... insha allah lah tu ... memang sayang awak !

    ReplyDelete
  7. salam ramadhan cik SS devogue tuu., wak selalu mendoakan semoga berbahagia selalu., aminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm wakkk... berbahagia selalu utk wakkk jugak!

      Delete
  8. Replies
    1. ZF : someone yg special to SS rasanya lah

      Delete
    2. so mana leh cakap....nanti dh x SECRET!

      Delete
  9. harap Awak sentiasa syg n menjaga SS slalu ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 dia baca komen ni... ha ha ha...

      Delete
    2. mana mana....dia baca tak... saya nak tgk dia komen...

      Delete
    3. ZF..maybe "AWAK" tu x de blog....so kempunan lah ZF

      Delete
    4. Dia ada blog... tapi blogger tak femes! he he he...

      Delete
  10. Ko ckp jgn tamak kan... So share ngan aku la..apa ko dpt...

    ReplyDelete
  11. Tak ley handle insyaallah thank you... Ada siap julur tangan tak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. julur tangan nak bagi pelempang ke? keh keh keh...

      Delete
    2. Kalau spesis penyibuk.. Si bacul tu.. Aku rasa kalau tangan ko tak ckp nk lempang aku ley join... Kiter lempang berjemaah..lempang berirama

      Delete
  12. Bila perkataan 'awak' terlalu bermakna...bab saspen serah kat SS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. keh keh keh... releks laa Mak sekali sekala senaman jantung... ha ha ha..

      Delete
    2. Yer..tengah rilek bulan posa nih...ngantuk terus tak jadi tengok tajuk macam sejuk tapi bila baca saspen entry nih..

      Delete
    3. tak yah nak saspen laa mak.. mak drama x hengat... he he he...

      Delete
  13. Replies
    1. Memang beruntung jadi "AWAK" tu sebab saya sayang kat "AWAK" tu... Yang tak BERUNTUNG sebab jadi saya ni!!!! Orang benci kat saya ni! Terpaksalah... Saya diam diri.. Janji tengok "AWAK" happy! Telan!

      Delete
  14. Kembang kuncup hidung nak tau pebenda dlm tu...hahahaah...penyebok xsudah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. isk2 penyebok betul! ha ha ha...

      Delete
    2. JM pun nk tahu gak isi kandungan kotak tu... i is jelez!!!

      Delete
    3. Ni lagi sorang penyebuk! Ha ha ha...

      Delete
  15. Wahhh Tahniah..Tahniah.... :D

    ReplyDelete
  16. tahniah SS.. siapakah 'awak' itu? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramainya yang nak tahu..JM nk tahu gak huhuhu

      Delete
    2. Tahun depan SS bgbtahu... Ha ha ha...

      Delete
  17. dia wat dah saspen nye.. semoga "awak" tu dapat membahagiakan SS.. haha..
    Apalah dlm tu ya..

    ReplyDelete
  18. wah ... top secret tu. siapakah? ;)

    ReplyDelete
  19. Ss... wah sedapnya layan lagu dalam playlist ni.... huhuhu sungguh aku tak ingin kehilanganmu selamanya... wow sungguh aku tak bisa membunuh perasaan ku kepadamu... kau datang tanpa kata kau ajari tentang cinta .... terbuai-buai perasaan ahkak naaaa


    Cayang semua cayang ss *muah muah muah*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahakkkkssss... Akak sorang je perasan playlist dlm pondok SS ni dah bertuko... Cayaaaa lahhh... Keh Keh Keh.. Cayanggggggg akakkkkkkk! Nak muahhhh muahhh jugakkkkk! He He He...

      Delete
  20. Replies
    1. sekali sekala berjiwang cayunk! ha ha ha...

      Delete
  21. Replies
    1. Sekali sekala SS jiwang.. Ramai terkezutttt

      Delete
    2. alaaa Kakak Macho ku dah hilang kemachoan ke ?
      sejak sejak dalam hati ada taman..

      Delete
  22. Sape yang bagi tu... Baca tajuk terus teringat Keknis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Top Secret! Urusan Seri Paduka Baginda! Keh keh keh...

      Delete
  23. JM punya hadiah kah ini??? hehe
    In sya Allah thank u.. keknis pnya ayat.. haha

    ReplyDelete
  24. siapakah sayang awak tu...hehehe
    top secret tau

    ReplyDelete
  25. nak rahsia sangat SS ni.. alaaaa cepat la expose.. mode mak minah dah ni..

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...