Saturday, 9 January 2016

278,350,200 Saat

Detik ini...  Genap sudah 278,350,200 saat SS mengenali HH...  Happy Birthday HH! SS doakan... Semoga HH panjang umur... Murah rezeki... Dilimpahi kasih sayang... Panjang langkah! Semoga malaikat pelihara walau di mana jua berada... Semoga Allah makbulkan segala doa HH yang baik...


Love You HH! Till the end of my life... Till jannah! Aamin...

23 comments:

  1. Sanah helwah HH,
    Baru je kenal HH ni,.
    Masa sisJM tulis pasal HH ,SS. Tertanya tanya tercari cari jugak siapa lah mereka dua ni.

    Apa pon moga pjgumur murah rezeki hingga jannah Allah :)

    ReplyDelete
  2. happy birthday HH and panjang langkah bersama SS

    ReplyDelete
  3. hepi birthday HH! jangan gaduh-gaduh selalu ngan SS tau. eh, tapi kalau korang tak gaduh, nanti takde plak drama menarik kat blog ni..hahaha

    ReplyDelete
  4. semoga persahabatan korang kekal sampai ke jannah.amin

    ReplyDelete
  5. Rasa macam nak nyanyi lagu

    HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU (Ala ala lagu Hindustan gitu )

    Happy Birthday to you HH

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir HH semoga panjang umur ya.... besday ekin bulan ni gak...

    ReplyDelete
  7. Happy befday to HH.. semoga bahagia always..")

    ReplyDelete
  8. Mesti travelmate feveret dunia akhirat ni.. May Allah bless her..

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir HH ... semoga impian thn ini jadi kenyataan ...

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir HH....moga sentiasa bahagia hingga ke syurga...aminnnnnn ;)

    ReplyDelete
  11. Sanah helwa HH..semoga dimurahkan rezeki bersama SS untuk terus jauh melangkah

    ReplyDelete
  12. Dan harap HH setia menemani SS menakluk dunia!

    ReplyDelete
  13. Mesti SS bagi hadiah terbaik utk HH nih..untuk kita pun dia sgt kreatip hntr hadiah :p

    ReplyDelete
  14. Happy Birthday HH.. Untung HH dapat kawan baik macam SS.. yang tahu menghargai dan menyayangi.. Moga persahabatan korang kekal sampai ke hujung nyawa Amin..

    ReplyDelete
  15. aminnnn....semoga dikurniakan umur ilmu dan rezeki yang berkat....semoga berjaya dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  16. Happy belated birthday, kak HH :)

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...