Monday, 8 May 2017

Kembara Bandung - Kartika Sari

Entry sebelum boleh jengah SINI...


Kalu sebut saja nama Kartika Sari... Ramai dah tahu kot... Memang famous Kartika Sari ni di Bandung... Kalu Flight dari Bandung landing kat KLIA... Maka kaw akan nampak berbondong plastik dan kotak Kartika Sari orang angkut dalam troli...

Sebenarnya... Aku bukanlah peminat tegar kek dan pastry moden... Aku cuma layan jemput bilis, karipap, pau kacang... Al-Maklum aku kan kampungan bukan bandaran... Ha Ha Ha...

Cuma kadang kadang bolehlah kalu nak layan rasa benda moden... Dah lapor lapor telan jugak kan... Ha Ha Ha...

Besar jugak kedainya...


Aku lagi suka candy... He He He...

Beratur nak bayar...

Ini pon kaw boleh bawak balik...

Aku beli brownies jek... Sedap!

Banyak produk Kartika Sari ni sampai tak tahu nak pilih apa...


BERSAMBUNG...

23 comments:

  1. Makanan kat situ sedap yahamaattt. Especially roti-roti diaaa. Sukeeerrrrr.

    ReplyDelete
  2. ni ala2 haji ismail kat malaysia la kan

    ReplyDelete
  3. suke pisang bolen...enak buk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisang boleb? Pe tu kak notie..kerepek ke

      Delete
    2. Jm ngan typo berpisah tiada...

      Delete
    3. Pisang bollen...bukan boleb...enak sekali JM

      Delete
  4. Kite pun org kekampungan jgk 😜

    ReplyDelete
  5. Kartika sari ni mmg sinonim dgn bandung..femes..teringin nk kenal siapakan orgnya si kartika sari ni

    ReplyDelete
  6. Ada gak beli brownies KS ni tp x la beriya cam org lain sbb x suka sgt..just nak rasa sbb org ckp sedap..mgkin tekak x sama..spageti SS masak jgk sedap 😬

    ReplyDelete
  7. singgah juga ..kata pergi Bandungkan?

    ReplyDelete
  8. banyak betul pilihan...rietta pown lately lebih suka brownies dr choc cake...

    ReplyDelete
  9. saya pernah masuk tempat nih yeahhhh

    ReplyDelete
  10. saya tak ingat saya beli apa, saya beli kek lapis betawi kot

    ReplyDelete
  11. saya beli pisang sangai jugak (eh ada ke tak ek pisang salai kat sini?)

    ReplyDelete
  12. part yg paling suka tu, part dia bg rasa...rasa2 bukan beli pun haha (teruk benor perangai)

    ReplyDelete
  13. masuk masuk sini terus nampak bab makan...

    hihihi

    ReplyDelete
  14. eh atenye... mana brownies utk saya?

    caihhh

    ReplyDelete
  15. apa ke kontot bebeno entri ni

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum... hye ss

    hahahah tetiba

    ReplyDelete
  17. pernah makan jugak..boleh tahan.

    ReplyDelete

Komen tu jangan skema sangat! Ha Ha Ha...